diumenge, 17 de maig del 2020

Trobar la calma

2019-20 Bloc "Chúng ta học"

"Tu, Senyor, ets vora meu"
"Em guia per camins segurs,
per amor del seu nom;
ni que passi per la vall tenebrosa,
no tinc por de cap mal.
Tu, Senyor, ets vora meu:
la teva vara i el teu bastó
em donen confiança."

En els últims dos mesos han passat moltes coses en el nostre món, coses impensables per a qualsevol, qui ens ho havia de dir, tot el que ens està passant.

Passant el confinament en la solitud física he passat moments de tot tipus, també de pena, por, necessitat d'afecte... i són en diversos els espais que he trobat la calma. Un d'ells, el Salm 23 atribuït al rei David.

És clar que estem en una vall tenebrosa, però també ho és que quan cerco, sé que tu ets vora meu, la qüestió és la de no oblidar-me de buscar-te, d'obrir-me, de sentir-me confiat.

Tu ets vora meu en el refugi que és casa meva, en la natura que trobo al jardí de casanostra, en la feina ben feta del sector sanitari i tots els complementaris, en la seguretat de les botigues, farmàcies i altres serveis essencials, en la reflexió de les formacions i webinars dels que he participat, en les persones que per telèfon, mail, vídeo ens hem cuidat... En tu.

Confiança! 

Durant l'etapa 2019/20 d'aquest Bloc Tunajifunza, ara 2019-20 Bloc "Chúng ta học", hi afegiré també accès a la versió en llengua vietnamita dels passatges de la Bíblia. Un  senzill reconeixement a la terra que ens acull.

Vols llegir el text del Salm 23?
- Versió en català, anar-hi
- Versión española, anar-hi
- English version, anar-hi
- Phiên bản tiếng việt, anar-hi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari si així ho desitges. Gràcies!
Tingues en compte que en cas de ser ofensiu, serà eliminat.