divendres, 30 de juny del 2017

En acabar el 2016-17, agraïment

"Vetlleu per vosaltres mateixos"
Col·laboració: Andrés, alumne de 2n d'ESO, juny de 2017 
"Des de Milet, Pau va enviar a buscar a Efes els qui presidien aquesta església. Un cop arribats, els digué: --Ja sabeu com m'he comportat sempre amb vosaltres des del mateix dia que vaig arribar a l'Àsia: he servit el Senyor amb tota humilitat i amb llàgrimes, enmig de les proves que m'han vingut de les insídies dels jueus. No he deixat de dir-vos res que us pogués ser útil: he predicat i ensenyat en públic i per les cases, insistint tant a jueus com a grecs que es convertissin a Déu i creguessin en Jesús, nostre Senyor.... Vetlleu per vosaltres mateixos i per tot el ramat."

Prenc avui aquest passatge del llibre dels Fets dels Apòstols en el que Sant Pau parla als dirigents de la comunitat d'Efes en una mena de testament espiritual abans de deixar-los.

Dimecres varem tenir el lliurament de notes als nois i noies després de tot el curs i ahir les darreres entrevistes amb les famílies. La majoria han fet bona feina i així tenen bons resultats, però alguns hauran de dedicar una mica més de temps a l'estudi i la formació durant aquests propers mesos de juliol i agost. 

Fent meves algunes de les paraules de l'apòstol d'ara fa 2000 anys, jo vull dir a aquests petits personatges, a aquests adolescents, "ara que ens acomiadem i que sabem que nos ens veurem en un parell de mesos, vull dir-vos que sé que tot i haver estat enmig vostre tot aquest 2016-17, dient-vos que val la pena viure, molts passareu pel meu costat el curs vinent i no em saludareu. Coses de l'adolescència!!! Però us asseguro que en mi teniu un acompanyant per allò que necessiteu. A l'escola en qualsevol moment pels passadissos; en altres moments, a través del correu electrònic. Tens dubtes? No saps que fer? Estas perdut o perduda? Aquí tens una persona que t'escoltarà. Però el més important, cuida't!!!".

Per la meva part, d'aquest curs 2016-17 només puc dir que gràcies; gràcies al curs, als companys, als nois per la vida que m'heu donat. I gràcies a Déu, per la Vida!!!

Ja hi vetlles per tu? 


Vols llegir el text, Ac 20, 13-30?

- En català, anar-hi.

- En castellà, anar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari si així ho desitges. Gràcies!
Tingues en compte que en cas de ser ofensiu, serà eliminat.