dissabte, 13 de juliol del 2019

Crist cridà a Israel, crida aquí i crida allà

"Pel camí prediqueu"
Tượng Chúa Kitô Vua (Estatua de Crist Rei)
"Jesús va cridar els seus dotze deixebles i els donà poder de treure els esperits malignes i de guarir malalties i xacres de tota mena. Aquests dotze, Jesús els va enviar amb aquestes instruccions: --No us encamineu a terra de pagans ni entreu en cap població samaritana. Aneu més aviat a les ovelles perdudes d'Israel. Pel camí prediqueu dient: "El Regne del cel és a prop."

Aquest passatge correspon als inicis de la vida pública de Jesús. És de suposar que  s'adona que no pot portar a terme ell sol la missió del Pare. Era Déu però ens necessitava a les persones. I així és com escull i crida pel seu nom un grup d'homes (sabem que hi havia dones, tot i que no hi apareixen explícitament en aquest moment de crida, de vocació, de "baptisme amb Ell"). I els crida per anar a predicar que el Regne del cel és a prop.

En aquest moment meu personal, en el que planego amb la meva parella anar a viure durant el 2019-20 al Vietnam, em plantejo jo, quina és la crida que em fa Déu? Quina és la predicació que he de portar? Quin és el Regne el qual jo seré testimoni? Si no conec la llengua més que una molt mica. Si el Crist fins i tot en té trets nous. No en tinc respostes encara, si dubtes, però el procès avança, la reflexió, la pregària i el discerniment també.

Què en predicaré?


Vols llegir el text de Mateu 10,1-7?

- En català, anar-hi.

- En castellà, anar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari si així ho desitges. Gràcies!
Tingues en compte que en cas de ser ofensiu, serà eliminat.