dilluns, 8 de juliol del 2019

En acabar el 2018-19, del que es queixen

A l'entrada "En acabar el 2018-19, "hạnh phúc", de 30 de juny feia una reflexió més bé personal d'aquest moment. Ara reprenc la reflexió entorn el que els nois i noies demanen, a partir de les avaluacions que els hi varem demanar fent ressò de les classes de matemàtiques, unes 140 hores al llarg del curs.


Això és el que diuen i ens reclamen alumnes de 13 anys: 
  • Intentar fer les classes més lúdiques,
  • Fer menys examens,
  • Deixar-los escoltar música,
  • Deixar-los menjar xiclé,
  • Tracteu a tots els alumnes per igual, en algunes ocasions,
  • Sou massa exigents, no cal,
  • Un dels dos professors és més comprensiu que l'altre,
  • És millor que estem asseguts en parelles, les que vulguem,
  • Nosaltres xerrem molt, i això no és dolent,
  • Hi ha coses de les que fem que no serveixen per a la vida, 
  • Molt bon professor, però la lletra...
  • Si ens feu fer una redacció com a càstig, podríeu recollir-la,
  • Cal ser més flexibles,
  • L'una estresa, l'altre desestresa
  • No hauriem de fer tanta teoria que no serveix de res,
  • No canvieu, sou els millors profes de mates,
Això és part del que ells i elles viuen però no hi apareix als informes, les avaluacions... I és part de la realitat profunda en la relació aquesta tant especial, infants-mestres! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari si així ho desitges. Gràcies!
Tingues en compte que en cas de ser ofensiu, serà eliminat.