diumenge, 7 de gener del 2018

En començar el 2018: compromís

Demà dia 8, amb l'inici de les classes pels infants i joves comença novament el ritme habitual després dels dies de vacances. 

Aquesta meva pregària personal d'inici d'any dóna continuïtat a les d'inici dels dos anteriors, veure les Entrades "En començar el 2017: perdó", de 8 de gener de 2017 i "En començar el 2016: gràcies", d'11 de gener de 2016. 

D'aquí ha sorgit la meva d'enguany, tant de bo aquesta em serveixi de camí al llarg del 2018! 
  1. Compromès en les vacances. Per restar més proper als familiars, amics, als altres. Per buscar temps per a mi. 
  2. Compromès en la feina. Valorant-la com a do, aprofitant-la per construir un món millor, per construir el teu Regne. Ara ja bé conscient del que hi ha, del que se'm demana i del que estic disposat a donar, amb alegria, i del que no. 
  3. Compromès amb la meva vocació cristiana. Amb les persones del voltant, amb les seves opcions i situacions. Proper a les que volen compartir, i sense patir, per les que no en volen. Servidor de l'Església, quan és sagrament del Pare bondadós.
  4. Compromès amb la meva formació, per a poder ser més útil en obrir noves vies a un món més just, més humà, més cristià.
  5. Compromès amb la meva cultura, amb el desig de voler ser com sóc, buscant una millor societat catalana, sense odiar ni anar contra ningú, però com volem ser. 
  6. Compromès amb vosaltres, papes, família, professors, Església, companys de feina... Tots vosaltres m'heu estat donats, m'heu fet com sóc i  ara em toca més a mi. 
  7. Compromès amb JiS, família política... Quan estic bé i quan no ho estic tant. Per 20 més, sí Déu i nosaltres 2 ho volem.  Compromès també amb els amics quan ho necessiteu i feu saber. 
  8. Compromès amb salut meva i la sanitat nostra, per buscar cuidar-me com caldria. Per mi i pels altres.
  9. Compromès amb la mare natura, encarnada especialment en les persones LGTIB que troben dificultat per ser com són, per estimar com senten, per viure com Déu els ha fet. 
  10. I finalment, compromès amb Déu Pare, per ser fidel co-creador, encarnant-te allà on sóc, buscador de salvació. 
Aquesta és la meva pregària d'inici d'any.

I a la vegada aquestes 3 entrades, en forma de pregàries de 2016, 2017 i 2018 conformen una unitat de discerniment i d'acció en consonància al que el 2 de gener de 2017 proposava el germà marisra Emili Turú, SG del moment, a la seva carta de títol "Gràcies, Perdó, Compromís". Podeu llegir-la a l'Entrada tot just indicada. 



Et convido a pensar-hi en la teva. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari si així ho desitges. Gràcies!
Tingues en compte que en cas de ser ofensiu, serà eliminat.