dimarts, 15 de maig del 2018

Pregària a la tardor de la vida

"Quan vingui el Defensor"
"Quan vingui el Defensor, l'Esperit de la veritat que procedeix del Pare i que jo us enviaré des del Pare, ell donarà testimoni de mi. I també vosaltres sereu testimonis, perquè heu estat amb mi des del principi."

Tinc relació amb molta gent gran, per un costat de la família, també amics i en els diversos voluntariats en els que hi col·laboro. Gent madura acabada de jubilar i gent gran, encara més gran. També alguns que ja no hi són, físicament entre nosaltres.

El compartir moments amb aquesta gent em fa escoltar i sentir coses que per edat encara no em toquen, algunes de les quals, no arribo a comprendre, però m'agrada restar atent al que em diuen, al que el futur em pot portar també a mi mateix. En els moments finals de la vida, si són esperats i conscientment viscuts, hom es replanteja aspectes de la seva vida, un d'ells, el futur. En la creença dels cristians hi ha que l'Esperit del Senyor hi vindrà (i hi va venir el dia de Pentacosta), que el Pare vindrà a acollir-nos al final de la nostra vida terrena. 

És per això que incloc avui aquesta pregària d'en  Pere Casaldàliga, claretià català, prelat emèrit de São Félix do Araguaia, a l'Estat de Mato Grosso, al Brasil.
És tard però és la nostra hora. És tard, però és tot el temps que tenin a la ma per fer el futur. És tard, però som nosaltres aquesta hora tardana. És tard, però és matinada si insistim una mica, nosaltres.

Quan vingui. 
Crec, que hi vindrà?


Vols llegir el text, Jn 15,26-16,4?

- En català, anar-hi.

- En castellà, anar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Pots deixar el teu comentari si així ho desitges. Gràcies!
Tingues en compte que en cas de ser ofensiu, serà eliminat.